Lovende jurybeoordeling voor Lekker. Doetinchem

Anke Sitter

Juryrapport

De jury, bestaande uit vier experts op het gebied van citymarketing, keek dit jaar vooral naar de progressie die de gemeente heeft gemaakt en uit welke resultaten dat blijkt. De jury constateerde dat de aanmeldingen in 2018 een hoog niveau laten zien. Onder voorzitterschap van oud-burgemeester Ton Rombouts sprak de jury positieve woorden over Lekker. Doetinchem:
“In Doetinchem is in 2017 een nieuwe marketing strategie ontwikkeld door vooral de partijen die actief zijn in de binnenstad. Onder de naam “Lekker. Doetinchem” is een consistent verhaal neergezet dat in de komende jaren nog verder uitgebouwd kan worden naar een breder citymarketing concept. De jury is onder de indruk van de resultaten die in 2017 in slechts drie maanden zijn gerealiseerd. Een organische groei door samenwerking vanuit de samenleving wordt hoog gewaardeerd. De positiviteit en het enthousiasme van de organisatie zijn inspirerend en zullen in de toekomst veel kunnen betekenen voor Doetinchem.”

Trots

Het Brand Team, dat sinds 2017 hard werkt aan de ontwikkeling, verspreiding en beleving van Lekker. Doetinchem, is enorm trots op de nominatie. “We zijn relatief kort bezig met Lekker. Doetinchem in vergelijking met de andere genomineerden. Dat we nu al beloond zijn met een nominatie voor de Trofee, maakt ons enorm trots! We gaan de komende jaren door met Lekker. Doetinchem op de kaart zetten, maar vooral met het overbrengen met het gevoel van Doetinchem. Het is immers lekker vertoeven in Doetinchem.”

Nationale Citymarketing Trofee 2018

De Nationale Citymarketing Trofee wordt jaarlijks uitgereikt aan de gemeente die in het afgelopen jaar het beste heeft gepresteerd op het gebied van citymarketing. De prijs ging in de categorie tot 100.000 inwoners naar Zandvoort. Bij de steden boven de 100.000 inwoners kwam Dordrecht als winnaar uit de bus.

Thanks! You've already liked this
Geen reacties